Klantenservice

Call us -
Send us an email [email protected]
Openingstijden
Maandag09.00 -20.00
Dinsdag09.00 - 20.00
Woensdag09.00 - 20.00
Donderdag09.00 -20.00
Vrijdag09.00 -20.00
Zaterdag12.00 -17.00
Zondag12.00 - 17.00
Contactgegevens

 

1.1 Bestelprocedure

» Bestelling plaatsen
» Bestelling annuleren / wijzigen
» Track & trace
» Levertijden
» Verzendkosten

1.4 Garantie

» Garantieduur
» Schade / defect
» Reparatie / vervangingskosten


1.2 Betalingen

» Verschillende betaalmethoden
» Factuur / invoice
» Betalingsherinnering
» Terugbetalingen

1.5 Kopers account

» Registreren
» Gegevens wijzigen
» Wachtwoord vergeten
» Status bestelling

1.3 Ruilen & retourneren

» Voorwaarden retourneren
» Afhandeling
» Retourprocedure

1.6 Overig

» Veelgestelde vragen

 

1.1 Bestelprocedure

1.11 Bestelling plaatsen

Het plaatsen van een bestelling bij Telefoonhoesjestore.nl is zeer gemakkelijk en overzichtelijk. Hieronder wordt puntsgewijs uitgelegd hoe u een bestelling plaatst via onze webshop:

1. Nadat u een artikel heeft uitgekozen die op voorraad is klikt u op de knop met de tekst "IN WINKELWAGEN."
2. Nadat u op deze knop geklikt heeft belandt u direct in de winkelwagen. Hier kunt het gewenste aantal wijzigen, een kortingscode invullen of weer verder winkelen op de webshop.
3. Vervolgens klikt u op "bestelling afronden". U kunt afrekenen als gast of u kunt zich registreren als klant bij Telefoonhoesjestore.nl. Daarnaast is het zelfs mogelijk om met uw Facebook account in te loggen.
4. Indien dit uw eerste aankoop is bij Telefoonhoesjestore.nl of indien u zich eerder nooit heeft geregistreerd dient u uw factuur/verzendgegevens in te vullen. Hierbij dient u verplicht uw naam, emailadres en adres in te vullen alvorens u naar de volgende stap kunt gaan. Daarnaast kunt u een ander verzendadres opgeven dan het factuuradres.
5. In de volgende twee stappen kunt u de verzendmethode en de betaalmethode uitkiezen.
6. In de laatste stap kunt u uw bestelling nogmaals controleren. Hier krijgt u de optie om een comment in te vullen die wij te zien krijgen bij de ontvangst van uw bestelling.
7. Indien alles correct is en nadat u de algemene voorwaarden heeft geaccepteerd kunt op "Kopen" klikken.


1.12 Bestelling annuleren / wijzigen

Het kan voorkomen dat u een bestelling wilt annuleren of wijzigen. Zolang een bestelling nog een "openstaande" status heeft en nog niet verzonden is kunt u de bestelling annuleren of wijzigen door een mail te sturen naar [email protected] Onze klantenservice zal uw annulering en wijziging zo snel mogelijk in behandeling nemen. Na annulering vervalt uw betalingsverplichtiging.
Als de bestelling reeds is verzonden kunnen wij de bestelling alleen annuleren als u het artikel retour stuurt naar ons.

Redenen voor annulering
Soms kan het voorkomen dat uw bestelling handmatig wordt geannuleerd. Hier kunnen een aantal redenen voor zijn, waaronder:

  • Het artikel is niet langer op voorraad
  • Wij hebben uw betaling niet ontvangen binnen 14 dagen na aankoopdatum
  • U heeft een dubbele bestelling geplaatst

 

Indien het niet duidelijk is waarom uw bestelling door ons wordt geannuleerd of als de annulering volgens u onterecht is kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen u meer informatie verschaffen over de annulering van uw bestelling.



1.13 Track & trace

Het overgrote deel van de bestellingen wordt verstuurd per briefpost van PostNL. Deze zendingen hebben geen track & trace code waardoor de bestelling meestal niet te volgen is. In het geval dat uw bestelling met pakketpost wordt verzonden zult u een unieke track & trace code van ons ontvangen.


1.14 Levertijden

Voor Nederlandse én Belgische klanten hanteren wij een razendsnelle verzendtijd. Bestellingen van klanten met een Nederlands of Belgisch adres die op werkdagen voor 16.00u worden besteld worden de volgende dag al bezorgd. Voor meer gedetailleerde informatie over onze verzendtijden klik hier.


1.15 Verzendkosten

Telefoonhoesjestore.nl vestuurd alle artikelen naar Nederlandse én Belgische klanten geheel gratis naar uw aflever adres.


1.2 Betalingen

1.21 Verschillende betaalmethoden

Voor meer informatie over de verschillende betaalmethoden die wij aanbieden klik hier.


1.22 Factuur / invoice

Klanten krijgen de factuur na de bestelling per email toegestuurd. De pakbon krijgt u met de bestelling meegeleverd.

Bestellingen kunnen worden ingezien in uw account bij Telefoonhoesjestore.nl. Indien uw bestelling als "openstaand" staat aangegeven kan het erop duiden dat de betaling nog niet binnen is. Indien u per bankoverschrijving heeft betaald kan het soms 2 werkdagen duren voordat wij de betaling hebben ontvangen.

1.23 Betalingsherinnering

Wij sturen u een betalingsherinnering indien wij uw betaling nog niet hebben ontvangen binnen één werkdag. Soms kan er iets misgaan tijdens de bestelprocedure waardoor de betaling niet gelukt is. U krijgt automatisch een betaallink toegestuurd indien de betaling mislukt is. Daarnaast kunt u er ook voor kiezen om de betaling via bankoverschrijving te voldoen indien de betaling niet gelukt is. U kunt onze bankgegevens vinden in de email die u van ons krijgt toegestuurd.

Soms kan het zo zijn dat u de betaling per bankoverschrijving heeft voldaan terwijl u toch een betalingsherinnering van ons heeft ontvangen. Een bankoverschrijving kan namelijk 2 werkdagen duren waardoor het kan zijn dat wij uw betaling nog niet hebben ontvangen op onze rekening.

Wanneer u betalingsherinneringen blijft ontvangen terwijl u de betaling langer dan 5 werkdagen geleden heeft voldaan vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Wij vragen u om de volgende informatie aan de mail toe te voegen: het bestelnummer, de datum van betaling, het rekeningnummer waar u het bedrag naar heeft overgeboekt, uw rekeningnummer en rekeninghouder.


1.24 Terugbetalingen

Wanneer wij uw geretourneerde artikel in goede orde hebben ontvangen zullen wij automatisch het bedrag binnen 5 werkdagen terugboeken naar uw rekening.


1.3 Ruilen & Retourneren

1.31 Voorwaarden retourneren

Laat een reactie achter
* Verplichte velden Verstuur